Yoga Studio C

-Wanneer je los laat, kan op eens alles-

Aerial Swing Yoga en/of Yin met de Aerial Swing 
Intensiteit ** / *** / ****  (Aerial Swing Yoga)
Intensiteit * / **           (Yin met de Aerial Swing)

Een Aerial Swing Yoga les start doorgaans met yoga oefeningen met het doek aan de grond. 
In het middendeel van de les wordt de inversietechniek een of meerdere keren op verschillende wijze(n) toegepast, maar er worden ook staande, zittende en gedraaide oefeningen/asana's gedaan. 
Aan het eind van de les ligt de aandacht op focus, ontspanning in combinatie met ademhaling. 

Op verschillende dagen in de week worden ook verschillende vormen aangeboden, zoals Aerial Swing Yoga als , Yin met de (Aerial) Swing'.

Aerial Swing Yoga biedt veel VOORDELEN. Denk hierbij aan het: 
-  vergroten van je flexibiliteit
-  leert je vertrouwen te hebben in je zelf
-  verbeteren van corestability cq kracht (waaronder je houding in het algemeen)
-  verminderen van stress en/of depressiviteitsklachten
-  toch kunnen bewegen ondanks gewrichtspijnen (ischias, hernia, fibromyalgie) , rugpijn en/of hoofdpijn
-  je focus versterken. 

Aerial Swing Yoga is op een toegankelijke manier yoga beoefenen, waarbij je gebruik maakt van een doek en waarin je letterlijk leer los te laten. 
Aerial Swing Yoga is ook veel makkelijker dan het er uit ziet: iedereen kan het! 
Filmpje 1 van Aerial Swing Yoga (klik op de link om te downloaden)
Filmpje 2 van Aerial Swing Yoga (klik op de link om te downloaden)
Filmpje 3 van Aerial Swing Yoga (klik op de link om te downloaden)

Bij Aerial Swing Yoga:
Speel je met en tegen zwaartekracht.
Daarmee vergroot je resp. je flexibiliteit en je 'corestability'  cq kracht..
 
Deze vorm van yoga versterkt je houdingspieren
en door het versterken van je houdingspieren verbeter je je houding.
Door het verbeteren van je houding, verbeter je de kwaliteit van leven

De inversietechniek (ondersteboven hangen) helpt je rug uit te lijnen met de neerwaartse kracht van de zwaartekracht. Er wordt daardoor een zachte tractie aan de wervelkolom gegeven. Zo verleng je de ruimte tussen de wervels en verminder je de druk op je schijven, ligamenten en zenuwwortels. Minder druk wil zeggen: minder pijn in de rug en als bonus minder hoofdpijn en nekklachten. Daarnaast bevordert het de doorbloeding naar de hersenen en zorgt ervoor dat je lichaam, door een snelle afvoer van de afvalstoffen, na een training sneller kan herstellen.

Aerial Swing Yoga verbetert rug-, schouder- en nekklachten, het verminderd hoofdpijn. En voor mensen met gewrichtsklachten is dit, naast oa Yin Yoga, een van de weinige 'sporten' die goed te doen is. 

Aerial Swing Yoga is op een toegankelijke manier yoga beoefenen. Met de Aerial Swing yoga een wijze om te leren loslaten. Vertrouwen te krijgen. Zweven zonder zweverig te zijn. 

Aerial Swing Yoga wordt gedaan tegen de achtergrond van zachte muziek.
A
erial Swing Yoga is geschikt  voor iedereen. De les is kleinschalig van opzet, er is dus veel persoonlijke begeleiding.

Er is ook een variatie van de Aerial Swing Yoga in combinatie met Yin Yoga. 
De Aerial Swing Yoga op zaterdagochtend in Tiel heeft een meer sportief, speelser karakter met Yoga als basis. 

Personal coaching behoort tot de mogelijkheden.
Denk hierbij eens aan Ouder & kind Aerial Swing Yoga (kinderen vinden het prachtig om samen met hun vader en/of moeder deze vorm van yoga te doen). 
Maar ook (een combinatie van) Aerial Swing Yoga als teambuildingsevenement, evt. in combinatie met een businesscoach. 


Hieronder de lesdagen en -tijden voor Aerial Swing Yoga & de mogelijkheden om te reserveren 

Klik hier voor het rooster algemeen
Klik hier voor het rooster Aerial Swing Yoga 

Reserveren voor een les en/of afspraak kan op de volgende manier(en):
(: Bel / SMS/What’s App 06 22428669 
*ceres@yogastudioc.nl 
\Klik op 'direct boeken'. 

Aerial Swing Yoga is een oefenmethode die ook 1 op 1 gedaan kan worden door middel van Personal Coaching/Privé training. Vraag eens naar de mogelijkheden. 



 








  


E-mailen
Bellen
Info
Instagram
LinkedIn